Často kladené otázky

 

Obecně o cestovních balíčcích

 

  • Je balíček vhodný do letadla?
    • Je jednou z našich cestovatelských výhod, které Vám nabízíme. Kosmetické balíčky jsou složeny tak, abyste si je bez obav mohli vzít i na palubu letadla.
  • Nezabaví mi balíček při letištní kontrole?
    • Určitě ne. Kosmetická taštička je vybavena produkty do 100 ml (což je maximální povolený objem produktu), které si bez problémů můžete vzít na palubu letadla. Celkově si můžete vzít na palubu letadla produkty až do objemu 1 litru.

 


 

Doručení balíčku

 

  • Za jak dlouho mi balíček dorazí?
    • Pokud si balíček objednáte do 8:00, balíček odešleme ještě ten samý den (platí pro platbu na dobírku). Každý další balíček odesíláme do 24 hodin od přijetí objednávky. Balíček k Vám může cestovat 1-3 dny, záleží na volbě dopravce
  • Jak se dozvím, že moje zásilka je na místě k vyzvednutí?
    • Po doručení zásilky na Vámi zvolené výdejní místo nebo před Vaše dveře, Vám přijde od zvoleného dopravce SMS a e-mail s heslem, kterým se prokážete při vyzvednutí nebo přebrání zásilky. Zároveň svou zásilku můžete od samého začátku sledovat online.
  • Jak dlouho mám na vyzvednutí své zásilky? 
    • Po obdržení hesla máte na vyzvednutí 7 dní. Pokud byste si během těchto 7 dní nestačili zásilku vyzvednout, lhůtu na vyzvednutí si u vybraného dopravce můžete prodloužit.

 


 

Další zajímavosti

 

  • Musím se zaregistrovat na eshopu, abych nakoupil? 
    • Pokud u nás chcete pouze nakoupit, registrovat se nemusíte. Avšak s registrací můžete čerpat další výhody a neunikne Vám žádná nová akce.
  • Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?
    • Samozřejmě. Jako spotřebitel můžete ze zákona vrátit zboží do 14 kalendářních dnů od převzetí zboží. A to bez udání důvodu. Zboží musí být nepoškozené a nepoužité, tak jak stanovuje reklamační řád.
  • Jak zjistím, zda je zboží skladem na eshopu?
    • Pokud zboží vidíte na stránkách eshopu skladem, můžeme Vám ho odeslat v momentě přijetí objednávky. Pakliže byste si přáli objednat větší počet kusů, stačí nám napsat na kontaktní email info@zapakuj.cz a my Vám rádi obratem poskytneme informace.
  • Od jaké částky neplatím poštovné?
    • Poštovné neplatíte při objednávce nad 999 Kč (včetně).
  • Jak postupovat při reklamaci?
    • S námi bude každá reklamace hračka. Celý postup s jednotlivými kroky naleznete ZDE.
Booking.com