Doprava a dodání

 

  Zasilkovna česká pošta_png dpd_png
Z-point Česká pošta Doručení na adresu
 Nákup 0 – 998 Kč 64 Kč 99 Kč 99 Kč
 Nákup nad 999 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
 Dobírka (pokud si zvolíte) 40 Kč 40 Kč 40 Kč

 

Osobní odběr (platí pouze pro platbu převodem) – ZDARMA

Přestože nemáme kamennou prodejnu, chceme Vám co nejvíce vyhovět. Proto jsme pro vás připravili i osobní odběr. Cestovatelské balíčky si můžete po telefonické domluvě vyzvednout v centru Prahy ve dnech po-pá, mezi 9:00 – 17:00. Kontaktujte nás na tel. čísle: 734 266 587.


Balíček si můžete vyzvednout na adrese: nám. Republiky 1079/1a, 110 00 Praha 1, vchod mezi hlavním vchodem do Palladia a směnárnou, naproti OC Kotva.

DSC03086

Kde: nám. Republiky 1079/1a, 110 00 Praha 1

Kdy: pondělí – pátek, mezi 9:00 – 17:00

Tel.č.: 734 266 587

 

Jak rychle odesíláme balíček

 

Objednávky na dobírku odesíláme do 24 hodin od jejich přijetí. V případě platby převodem až po připsání peněz na náš účet.

Objednání do 8:00: z balíčku se můžete těšit už druhý den. Příklad: Pokud si objednáte balíček v pondělí v 7:30, budete si ho moci vyzvednout v úterý (platí pro platbu na dobírku)

Objednání po 8:00: z balíčku se můžete těšit už za dva dny. Příklad: Pokud si objednáte balíček v pondělí ve 13:00 hod, budete si ho moci vyzvednout ve středu (platí pro platbu na dobírku)

 


Jaké přepravní společnosti Vám nabízíme?

 

Zasilkovna 

Zásilkovna.cz

  • Vyzvednutí zásilky druhý den na výdejním místě, které si vyberete. Vyzvedávat můžete kdykoli budete chtít po dobu 7 dnů ode dne doručení zásilky na pobočku. Pokud odešlete objednávku do 8:00 daného dne, objednávku obdržíte již druhý den (platí pro platbu na dobírku)
  • Více než 1200 poboček po celé ČR. Aktuálně už ve všech městech ČR nad 5000 obyvatel
  • Sledování zásilky online na stránkách dopravce
  • Na možnost vyzvednutí budete upozornění bezplatnou SMS a emailem s heslem
  • Pro vyzvednutí zásilky nepotřebujete občanku. Můžete poslat např. svého blízkého. K vyzvednutí potřebujete jenom heslo, které obdržíte bezplatnou SMS
  • Zákaznický servis na telefonu Vás navede na výdejní místo nebo Vám pomůže s reklamací na místě. Kontaktujte přímo dopravce na telefonu (+420) 216 216 516 (Po-Pá 08:00 – 18:00 hod.) nebo na e-mailu: info@zasilkovna.cz

 


Česká-pošta

Česká pošta – Balík do ruky

  • U České pošty se můžete těšit z balíčku už následující pracovní den po odeslání objednávky (platí pro objednávky odeslané do 8:00 placené na dobírku)
  • V den doručení zásilky budete kontaktováni Českou poštou bezplatnou SMS
  • Pohyb balíčku můžete sledovat online na stránkách České pošty v systému Track and Trace
  • Pokud nebudete přepravcem doma zastiženi, ve schránce si najdete papírové oznámení s informací o vyzvednutí
  • Pozor! Pokud si zboží nevyzvednete do 7 kalendářních dnů, je automaticky odesíláno nazpět
  • V případě jakýchkoliv dotazů o doručení nebo změně doručení zásilky, kontaktujte přímo Českou poštu na telefonu: (+420) 840 111 244 nebo na e-mailu: info@cpost.cz

 


DPD

DPD – Doručení na adresu

Zvolte si online, kdy vám kurýr balíček přinese

  • Při výběru tohoto dopravce se můžete z balíčku těšit do druhého dne od expedice z našeho skladu (platí pro platbu na dobírku)
  • O termínu doručení Vás bude dopravce informovat prostřednictvím SMS nebo emailem, podle toho, který kontaktní údaj poskytnete
  • Díky tomu Vám kurýr v den doručení upřesní hodinové rozmezí, v rozsahu 2 hodin, kdy dorazí
  • Na stránkách dopravce www.dpdkuryr.cz můžete sledovat zásilku online, můžete změnit termín doručení nebo zvolit osobní odběr v DPD ParcelShopu, aby Vám co nejvíce vyhovoval
  • Pokud si vyberete platbu dobírkou, před příchodem kurýra si prosím připravte přesnou částku, kterou máte zaplatit. Dopravce si totiž nikdy nemůže být jistý, zda kurýr nenechal většinu svých drobných u předchozího zákazníka
  • V případě jakýchkoliv dotazů o doručení nebo změně doručení zásilky, kontaktujte přímo dopravce DPD na telefonu: (+420) 225 373 373 nebo na e-mailu: info@dpd.cz
Booking.com