Doprava a dodání

 

    Zasilkovna posta-balik-do-balikovny česká pošta_png ceska posta-balik na postu Zásilkovna  gls-logo
Osobní odběr
v Praze

Zásilkovna (Výdejní místo)

Česká pošta (Balík do Balíkovny)

Česká pošta (Balík do ruky) Česká pošta (Balík na poštu) Zásilkovna (Doručení domů) GLS (Doručení nad 5 kg na adresu)
 Nákup 0 – 1499 Kč ZDARMA 64 Kč 64 Kč 149 Kč 109 Kč 99 Kč 249 Kč
Nákup nad 1499 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA ZDARMA ZDARMA ZDARMA 249 Kč
 Dobírka (pokud si zvolíte) --- 40 Kč  40 Kč 40 Kč 40 Kč 40 Kč 40 Kč

 

Osobní odběr – ZDARMA

(Platí pouze pro platbu převodem a platbu kartou)

Přestože nemáme kamennou prodejnu, chceme vám co nejvíce vyhovět. Své objednávky si můžete po telefonické domluvě vyzvednout na dvou místech:

Osobní odběr v centru Prahy 1 (vyzvednutí do 2. dne) – OTEVŘENO
Kde: nám. Republiky 1, 110 00, Praha 1 (vchod mezi hlavním vchodem do Palladia a směnárnou, naproti OC Kotva).
Kdy: pondělí – pátek, mezi 9:00 – 12:00, 13:00 – 17:00 (pouze po po telefonické domluvě)
Kontakt: +420 734 266 587
 
Osobní odběr na Praze 6 (vyzvednutí do 2. dne) – OTEVŘENO
Kde: Na Klášterním 1428/1, 162 00, Praha 6 (na rohu ulice)
Kdy: pondělí, středa, pátek, mezi 9:00 – 20:00 (pouze po po telefonické domluvě)
Kontakt: +420 776 820 772
 

Domluvte se s námi na konkrétním termínu a čase alespoň jeden den (případně i několik hodin) před vyzvednutím.

DSC03086

Kde: náměstí Republiky 1079/1a, 110 00, Praha 1

Kdy: pondělí – pátek, mezi 9:00 – 17:00 (dle domluvy)

Tel. č.: 734 266 587

 

Jak rychle odesíláme balíček

 Objednávky na dobírku odesíláme do 24 hodin od jejich přijetí. V případě platby převodem až po připsání peněz na náš účet.

Objednání do 08:00: z balíčku se můžete těšit už druhý den. Příklad: Pokud si objednáte balíček v pondělí v 07:30, budete si ho moci vyzvednout v úterý (platí pro platbu na dobírku a dopravce Zásilkovna)

Objednání po 08:00: z balíčku se můžete těšit už za dva dny. Příklad: Pokud si objednáte balíček v pondělí ve 08:30 hod, budete si ho moci vyzvednout ve středu (platí pro platbu na dobírku a dopravce Zásilkovna)

 


Jaké přepravní společnosti vám nabízíme?

 

Zasilkovna 

Zásilkovna.cz – Výdejní místo

  • Vyzvednutí zásilky druhý den na výdejním místě, které si vyberete. Vyzvedávat můžete kdykoli budete chtít po dobu 7 dnů ode dne doručení zásilky na pobočku. Pokud odešlete objednávku do 8:00 daného dne, objednávku obdržíte již druhý den (platí pro platbu na dobírku)
  • Více než 1700 poboček po celé ČR. Aktuálně už ve všech městech ČR nad 5000 obyvatel
  • Sledování zásilky online na stránkách dopravce
  • Na možnost vyzvednutí budete upozornění bezplatnou SMS a emailem s heslem
  • Pro vyzvednutí zásilky nepotřebujete občanku. Můžete poslat např. svého blízkého. K vyzvednutí potřebujete jenom heslo, které obdržíte bezplatnou SMS
  • Zákaznický servis na telefonu Vás navede na výdejní místo nebo vám pomůže s reklamací na místě. Kontaktujte přímo dopravce na telefonu (+420) 216 216 516 (Po-Pá 08:00 – 18:00 hod.) nebo na e-mailu: info@zasilkovna.cz

 

 


Česká-pošta

Česká pošta – Balík do balíkovny

  • Balík Do balíkovny je cenově nejdostupnější řešení doručení vašeho zboží objednaného na našem e-shopu přes Českou poštu
  • Balík si můžete vyzvednout na 222 specializovaných výdejních místech Balíkovna po celé České republice. Tu svou si vyberete v košíku.
  • Pro vydání balíku stačí sdělit pouze vaše jméno a kód pro vyzvednutí, který obdržíte v SMS/emailu
  • Pohyb balíčku můžete sledovat online na stránkách České pošty v systému Track and Trace
  • Na všech specializovaných přepážkách Balíkovna můžete uhradit dobírku platební kartou
  • Úložní dobu si lze na poště prodloužit ze standardních 7 na 15 dní, a to prostřednictvím odkazu, který bude k dispozici v obdržené SMS/emailu o blížícím se konci úložní doby
  • V případě jakýchkoliv dotazů o doručení nebo změně doručení zásilky, kontaktujte přímo Českou poštu na telefonu: (+420) 840 111 244 nebo na e-mailu: info@cpost.cz

 


Česká-pošta

Česká pošta – Balík do ruky

  • U České pošty se můžete těšit z balíčku už následující pracovní den po odeslání objednávky (platí pro objednávky odeslané do 8:00 placené na dobírku)
  • V den doručení zásilky budete kontaktováni Českou poštou bezplatnou SMS
  • Pohyb balíčku můžete sledovat online na stránkách České pošty v systému Track and Trace
  • Pokud nebudete přepravcem doma zastiženi, ve schránce si najdete papírové oznámení s informací o vyzvednutí
  • Pozor! Pokud si zboží nevyzvednete do 7 kalendářních dnů, je automaticky odesíláno nazpět
  • V případě jakýchkoliv dotazů o doručení nebo změně doručení zásilky, kontaktujte přímo Českou poštu na telefonu: (+420) 840 111 244 nebo na e-mailu: info@cpost.cz

 

 


Česká-pošta

Česká pošta – Balík na poštu

  • U České pošty se můžete těšit z balíčku už následující pracovní den po odeslání objednávky
  • V den doručení zásilky budete kontaktováni Českou poštou bezplatnou SMS
  • Pohyb balíčku můžete sledovat online na stránkách České pošty v systému Track and Trace
  • Pozor! Pokud si zboží nevyzvednete do 7 kalendářních dnů, je automaticky odesíláno nazpět
  • V případě jakýchkoliv dotazů o doručení nebo změně doručení zásilky, kontaktujte přímo Českou poštu na telefonu: (+420) 840 111 244 nebo na e-mailu: info@cpost.cz

 

 


Zasilkovna

Zásilkovna – Doručení domů


Zásilkovna domů je služba doručování zásilek na adresu zajišťovaná vlastními přepravními kapacitami společnosti Zásilkovna.

  • 98 % zásilek přes službu Zásilkovna – Doručení domu je doručováno již do druhého dne.
  • O termínu doručování budete informování prostřednictvím SMS a e-mailu. V konkrétní den vám dorazí notifikace o čase doručení s přesností na 90 min. Doporučujeme stáhnout si mobilní aplikaci Zásilkovna, která vás bude upozorňovat na každý pohyb zásilky. Jakmile kurýr bude na cílové adrese, bude vás kontaktovat telefonicky.
  • Co když v čase doručování zrovna na dané adrese nebudete? 
    • Kurýr vám bude volat, že je na místě. Pokud zde právě nebudete, můžete se s ním domluvit na uložení zásilky na vybraném výdejním místě v okolí. Jestliže hovor nepřijmete, kurýr zásilku uloží na výdejním místě nejbližším doručovací adrese, kde si zásilku následně můžete vyzvednout.
  • Pohyb zásilky můžete sledovat na webové adrese tracking.packeta.com a také v mobilní aplikaci Zásilkovna. V podrobném trackování zásilky je zaznamenán i čas telefonických hovorů od našich řidičů a další detaily.
  • V případě jakýchkoliv dotazů o doručení nebo změně doručení zásilky, nás kontaktujte na info@zapakuj.cz

 


general-logistics-systems-gls-vector-logo

GLS (těžké zásilky nad 5 kg) – Doručení na adresu

GLS Czech Republic nabízí balíkové a expresní služby v České republice a klade přitom důraz na prvotřídní kvalitu.

  • Jakmile odevzdáme Váš balíček do rukou GLS, obdržíte informativní e-mail o jeho odeslání.
  • V den doručení Vám dá GLS vědět prostřednictvím e-mailu a SMS o předpokládaném tříhodinovém časovém oknu, ve kterém bude doručení probíhat (v této zprávě naleznete i odkaz pro sledování zásilky a číslo na kurýra). Vy budete vědět, zda v tomto čase bude někdo přítomen, kdo by balík převzal.
  • Pokud to nebude možné a Vy promeškáte pokus o doručení, máte k dispozici různé volby dalšího doručení. Obdržíte e-mailovou nebo textovou zprávu obsahující odkaz, který Vás navede přímo do aplikace, kde je přehled možností pro další doručení Vašeho balíčku. Zvolíte si podle sebe nejlepší způsob jak balík přijmout při dalším pokusu o doručení.
  • Na stránce https://gls-group.eu/CZ/cs/sledovani-zasilek můžete po zadání čísla Vaší zásilky sledovat, kde se právě nachází.
  • Hmotnost balíčku až 40 kg

Pokud u sebe nemáte hotovost, můžete dobírku zaplatit platební kartou. Řidiči jsou vybaveni mobilním platebním terminálem a tiskárnou.

Doručení v rámci České republiky je zpravidla do 2 dnů od odeslání balíčku.

 


DORUČOVÁNÍ NA SLOVENSKO

 V případě zájmu o doručení zboží na Slovensko, využijte prosím náš eshop www.zapakuj.sk.