Doprava a dodání

 

    Zasilkovna posta-balik-do-balikovny česká pošta_png ceska posta-balik na postu dpd_png
Osobní odběr
v Praze
Z-point Česká pošta Česká pošta Česká pošta Doručení na adresu
 Nákup 0 – 998 ,- ZDARMA 64 ,- 59 ,- 109 ,- 99 ,- 99 ,-

 Nákup
nad 999 ,-

ZDARMA ZDARMA ZDARMA ZDARMA ZDARMA ZDARMA
 Dobírka (pokud si zvolíte) --- 40 ,-  40 ,- 40 ,- 40 ,- 40 ,-

 

Osobní odběr – ZDARMA

Platí pouze pro platbu převodem a platbu kartou

Přestože nemáme kamennou prodejnu, chceme vám co nejvíce vyhovět. Proto jsme pro vás připravili i osobní odběr. Cestovatelské balíčky si můžete po telefonické domluvě vyzvednout v centru Prahy ve dnech po-pá, mezi 9:00 – 17:00. Kontaktujte nás na tel. čísle: 734 266 587.


Balíček si můžete vyzvednout na adrese: nám. Republiky 1079/1a, 110 00 Praha 1, vchod mezi hlavním vchodem do Palladia a směnárnou, naproti OC Kotva.

DSC03086

Kde: nám. Republiky 1079/1a, 110 00 Praha 1

Kdy: pondělí – pátek, mezi 9:00 – 17:00

Tel.č.: 734 266 587

 

Jak rychle odesíláme balíček

 

Objednávky na dobírku odesíláme do 24 hodin od jejich přijetí. V případě platby převodem až po připsání peněz na náš účet.

Objednání do 8:00: z balíčku se můžete těšit už druhý den. Příklad: Pokud si objednáte balíček v pondělí v 7:30, budete si ho moci vyzvednout v úterý (platí pro platbu na dobírku)

Objednání po 8:00: z balíčku se můžete těšit už za dva dny. Příklad: Pokud si objednáte balíček v pondělí ve 13:00 hod, budete si ho moci vyzvednout ve středu (platí pro platbu na dobírku)

 


Jaké přepravní společnosti vám nabízíme?

 

Zasilkovna 

Zásilkovna.cz

  • Vyzvednutí zásilky druhý den na výdejním místě, které si vyberete. Vyzvedávat můžete kdykoli budete chtít po dobu 7 dnů ode dne doručení zásilky na pobočku. Pokud odešlete objednávku do 8:00 daného dne, objednávku obdržíte již druhý den (platí pro platbu na dobírku)
  • Více než 1700 poboček po celé ČR. Aktuálně už ve všech městech ČR nad 5000 obyvatel
  • Sledování zásilky online na stránkách dopravce
  • Na možnost vyzvednutí budete upozornění bezplatnou SMS a emailem s heslem
  • Pro vyzvednutí zásilky nepotřebujete občanku. Můžete poslat např. svého blízkého. K vyzvednutí potřebujete jenom heslo, které obdržíte bezplatnou SMS
  • Zákaznický servis na telefonu Vás navede na výdejní místo nebo vám pomůže s reklamací na místě. Kontaktujte přímo dopravce na telefonu (+420) 216 216 516 (Po-Pá 08:00 – 18:00 hod.) nebo na e-mailu: info@zasilkovna.cz

 

 


Česká-pošta

Česká pošta – Balík do balíkovny

  • Balík Do balíkovny je cenově nejdostupnější řešení doručení vašeho zboží objednaného na našem e-shopu přes Českou poštu
  • Balík si můžete vyzvednout na 222 specializovaných výdejních místech Balíkovna po celé České republice. Tu svou si vyberete v košíku.
  • Pro vydání balíku stačí sdělit pouze vaše jméno a kód pro vyzvednutí, který obdržíte v SMS/emailu
  • Pohyb balíčku můžete sledovat online na stránkách České pošty v systému Track and Trace
  • Na všech specializovaných přepážkách Balíkovna můžete uhradit dobírku platební kartou
  • Úložní dobu si lze na poště prodloužit ze standardních 7 na 15 dní, a to prostřednictvím odkazu, který bude k dispozici v obdržené SMS/emailu o blížícím se konci úložní doby
  • V případě jakýchkoliv dotazů o doručení nebo změně doručení zásilky, kontaktujte přímo Českou poštu na telefonu: (+420) 840 111 244 nebo na e-mailu: info@cpost.cz

 


Česká-pošta

Česká pošta – Balík do ruky

  • U České pošty se můžete těšit z balíčku už následující pracovní den po odeslání objednávky (platí pro objednávky odeslané do 8:00 placené na dobírku)
  • V den doručení zásilky budete kontaktováni Českou poštou bezplatnou SMS
  • Pohyb balíčku můžete sledovat online na stránkách České pošty v systému Track and Trace
  • Pokud nebudete přepravcem doma zastiženi, ve schránce si najdete papírové oznámení s informací o vyzvednutí
  • Pozor! Pokud si zboží nevyzvednete do 7 kalendářních dnů, je automaticky odesíláno nazpět
  • V případě jakýchkoliv dotazů o doručení nebo změně doručení zásilky, kontaktujte přímo Českou poštu na telefonu: (+420) 840 111 244 nebo na e-mailu: info@cpost.cz

 

 


Česká-pošta

Česká pošta – Balík na poštu

  • U České pošty se můžete těšit z balíčku už následující pracovní den po odeslání objednávky
  • V den doručení zásilky budete kontaktováni Českou poštou bezplatnou SMS
  • Pohyb balíčku můžete sledovat online na stránkách České pošty v systému Track and Trace
  • Pozor! Pokud si zboží nevyzvednete do 7 kalendářních dnů, je automaticky odesíláno nazpět
  • V případě jakýchkoliv dotazů o doručení nebo změně doručení zásilky, kontaktujte přímo Českou poštu na telefonu: (+420) 840 111 244 nebo na e-mailu: info@cpost.cz

 


DPD

DPD – Doručení na adresu

Zvolte si online, kdy vám kurýr balíček přinese

  • Při výběru tohoto dopravce se můžete z balíčku těšit do druhého dne od expedice z našeho skladu (platí pro platbu na dobírku)
  • O termínu doručení vás bude dopravce informovat prostřednictvím SMS nebo emailem, podle toho, který kontaktní údaj poskytnete
  • Díky tomu vám kurýr v den doručení upřesní hodinové rozmezí, v rozsahu 2 hodin, kdy dorazí
  • Na stránkách dopravce www.dpdkuryr.cz můžete sledovat zásilku online, můžete změnit termín doručení nebo zvolit osobní odběr v DPD ParcelShopu, aby vám co nejvíce vyhovoval
  • Pokud si vyberete platbu dobírkou, před příchodem kurýra si prosím připravte přesnou částku, kterou máte zaplatit. Dopravce si totiž nikdy nemůže být jistý, zda kurýr nenechal většinu svých drobných u předchozího zákazníka
  • V případě jakýchkoliv dotazů o doručení nebo změně doručení zásilky, kontaktujte přímo dopravce DPD na telefonu: (+420) 225 373 373 nebo na e-mailu: info@dpd.cz
Booking.com