Doprava a dodání
Prodlužujeme možnost výměny a vrácení až na 60 dní!Nakupujte u nás s klidem v duši. Všechny nákupy můžete vyměnit nebo vrátit až do 60 dní. Pokud vám nebo obdarovanému nebude zboží vyhovovat, můžete ho vyměnit nebo vrátit v prodloužené lhůtě bez udání důvodu. Podmínka vrácení peněz je nepoškozené, čisté a nepoužité zboží. |
Zásilkovna (Výdejní místo) |
Česká pošta (Balík do Balíkovny) |
Česká pošta (Balík do ruky) | Česká pošta (Balík na poštu) | Zásilkovna (Doručení domů) | GLS (Doručení domů) | PPL (Výdejní místo) | |
Nákup 0 – 1499 Kč | 79 Kč | 79 Kč | 139 Kč | 109 Kč | 99 Kč | 109 Kč | 64 Kč |
Nákup nad 1499 Kč | ZDARMA | ZDARMA | 139 Kč | ZDARMA | ZDARMA | ZDARMA | ZDARMA |
Dobírka | 50 Kč | 50 Kč | 50 Kč | 50 Kč | 50 Kč | 50 Kč | 50 Kč |
*Ceník je platný pro objednávky do 5 kg. Doprava zdarma se nevztahuje na objednávky s hmotností nad 5 kg a nadrozměrné zásilky. U GLS nad 2 kg.
Minimální hodnota objednávky (bez dopravy a platební metody, po uplatnění slevového kódu) je 99 Kč.
Jak rychle odesíláme balíček
Objednávky na dobírku odesíláme do 24 hodin od jejich přijetí. V případě platby převodem až po připsání peněz na náš účet.
Objednání do 11:00: z balíčku se můžete těšit už druhý den. Příklad: Pokud si objednáte balíček v pondělí v 10:30, budete si ho moci vyzvednout v úterý (platí pro platbu na dobírku a dopravce Zásilkovna)
Objednání po 11:00: z balíčku se můžete těšit už za dva dny. Příklad: Pokud si objednáte balíček v pondělí ve 11:30 hod, budete si ho moci vyzvednout ve středu (platí pro platbu na dobírku a dopravce Zásilkovna)
Jaké přepravní společnosti vám nabízíme?
Zásilkovna.cz – Výdejní místo (98 % zásilek doručujeme do 2. dne)
- Vyzvednutí zásilky druhý den na výdejním místě, které si vyberete. Vyzvedávat můžete kdykoli budete chtít po dobu 7 dnů ode dne doručení zásilky na pobočku (u Z-BOXu do 3 dnů). Pokud odešlete objednávku do 11:00 daného dne, objednávku obdržíte již druhý den (platí pro platbu na dobírku)
- Více než 9 000 poboček po celé ČR. Aktuálně už ve všech městech ČR nad 5000 obyvatel
- Sledování zásilky online na stránkách dopravce
- Na možnost vyzvednutí budete upozornění bezplatnou SMS a emailem s heslem
- Pro vyzvednutí zásilky nepotřebujete občanku. Můžete poslat např. svého blízkého. K vyzvednutí potřebujete jenom heslo, které obdržíte bezplatnou SMS
- Zákaznický servis na telefonu Vás navede na výdejní místo nebo vám pomůže s reklamací na místě. Kontaktujte přímo dopravce na telefonu (+420) 216 216 516 (Po-Pá 08:00 – 18:00 hod.) nebo na e-mailu: info@zasilkovna.cz
Česká pošta – Balík do balíkovny (doba doručení: 1 – 2 dni)
- Balík Do balíkovny je cenově nejdostupnější řešení doručení vašeho zboží objednaného na našem e-shopu přes Českou poštu
- U České pošty dokážeme zaručit odevzdání objednávky dopravci v ten samý den u všech objednávek přijatých do 11:00 daného dne.
- Balík si můžete vyzvednout na 3 200+ specializovaných výdejních místech Balíkovna po celé České republice. Tu svou si vyberete v košíku.
- Pro vydání balíku stačí sdělit pouze vaše jméno a kód pro vyzvednutí, který obdržíte v SMS/emailu
- Pohyb balíčku můžete sledovat online na stránkách České pošty v systému Track and Trace
- Na všech specializovaných přepážkách Balíkovna můžete uhradit dobírku platební kartou
- Úložní dobu si lze na poště prodloužit ze standardních 7 na 15 dní, a to prostřednictvím odkazu, který bude k dispozici v obdržené SMS/emailu o blížícím se konci úložní doby
- V případě jakýchkoliv dotazů o doručení nebo změně doručení zásilky, kontaktujte přímo Českou poštu na telefonu: (+420) 840 111 244 nebo na e-mailu: info@cpost.cz
Česká pošta – Balík do ruky (doba doručení: 1 – 2 dni)
- U České pošty se můžete těšit z balíčku už následující pracovní den po odeslání objednávky (platí pro přijaté objednávky do 11:00 placené na dobírku)
- V den doručení zásilky budete kontaktováni Českou poštou bezplatnou SMS
- Pohyb balíčku můžete sledovat online na stránkách České pošty v systému Track and Trace
- Pokud nebudete přepravcem doma zastiženi, ve schránce si najdete papírové oznámení s informací o vyzvednutí
- Pozor! Pokud si zboží nevyzvednete do 7 kalendářních dnů, je automaticky odesíláno nazpět
- V případě jakýchkoliv dotazů o doručení nebo změně doručení zásilky, kontaktujte přímo Českou poštu na telefonu: (+420) 840 111 244 nebo na e-mailu: info@cpost.cz
Česká pošta – Balík na poštu (doba doručení: 1 – 2 dni)
- U České pošty se můžete těšit z balíčku už následující pracovní den po odeslání objednávky (platí pro přijaté objednávky do 11:00 placené na dobírku)
- Balík si můžete vyzvednout na 3 200+ výdejních místech České pošty po celé České republice. Tu svou si vyberete v košíku.
- Pro vydání balíku stačí sdělit pouze vaše jméno a kód pro vyzvednutí, který obdržíte v SMS/emailu
- Pohyb balíčku můžete sledovat online na stránkách České pošty v systému Track and Trace
- Na všech specializovaných přepážkách Pošty můžete uhradit dobírku platební kartou
- Úložní dobu si lze na poště prodloužit ze standardních 7 na 15 dní, a to prostřednictvím odkazu, který bude k dispozici v obdržené SMS/emailu o blížícím se konci úložní doby
- V případě jakýchkoliv dotazů o doručení nebo změně doručení zásilky, kontaktujte přímo Českou poštu na telefonu: (+420) 840 111 244 nebo na e-mailu: info@cpost.cz
Zásilkovna – Doručení domů (98 % zásilek doručujeme do 2. dne)
Zásilkovna domů je služba doručování zásilek na adresu zajišťovaná vlastními přepravními kapacitami společnosti Zásilkovna.
- 98 % zásilek přes službu Zásilkovna – Doručení domu je doručováno již do druhého dne.
- O termínu doručování budete informování prostřednictvím SMS a e-mailu. V konkrétní den vám dorazí notifikace o čase doručení s přesností na 90 min. Doporučujeme stáhnout si mobilní aplikaci Zásilkovna, která vás bude upozorňovat na každý pohyb zásilky. Jakmile kurýr bude na cílové adrese, bude vás kontaktovat telefonicky.
- Co když v čase doručování zrovna na dané adrese nebudete?
- Kurýr vám bude volat, že je na místě. Pokud zde právě nebudete, můžete se s ním domluvit na uložení zásilky na vybraném výdejním místě v okolí. Jestliže hovor nepřijmete, kurýr zásilku uloží na výdejním místě nejbližším doručovací adrese, kde si zásilku následně můžete vyzvednout.
- Pohyb zásilky můžete sledovat na webové adrese tracking.packeta.com a také v mobilní aplikaci Zásilkovna. V podrobném trackování zásilky je zaznamenán i čas telefonických hovorů od našich řidičů a další detaily.
- V případě jakýchkoliv dotazů o doručení nebo změně doručení zásilky, nás kontaktujte na info@zapakuj.cz
- Hmotnost balíčku až 15 kg
GLS (těžké zásilky nad 5 kg) – Doručení na adresu (doba doručení: 1 – 3 dni)
GLS Czech Republic nabízí balíkové a expresní služby v České republice a klade přitom důraz na prvotřídní kvalitu.
- Jakmile odevzdáme Váš balíček do rukou GLS, obdržíte informativní e-mail o jeho odeslání.
- V den doručení Vám dá GLS vědět prostřednictvím e-mailu a SMS o předpokládaném tříhodinovém časovém oknu, ve kterém bude doručení probíhat (v této zprávě naleznete i odkaz pro sledování zásilky a číslo na kurýra). Vy budete vědět, zda v tomto čase bude někdo přítomen, kdo by balík převzal.
- Pokud to nebude možné a Vy promeškáte pokus o doručení, máte k dispozici různé volby dalšího doručení. Obdržíte e-mailovou nebo textovou zprávu obsahující odkaz, který Vás navede přímo do aplikace, kde je přehled možností pro další doručení Vašeho balíčku. Zvolíte si podle sebe nejlepší způsob jak balík přijmout při dalším pokusu o doručení.
- Na stránce https://gls-group.eu/CZ/cs/sledovani-zasilek můžete po zadání čísla Vaší zásilky sledovat, kde se právě nachází.
- Hmotnost balíčku až 40 kg
Pokud u sebe nemáte hotovost, můžete dobírku zaplatit platební kartou. Řidiči jsou vybaveni mobilním platebním terminálem a tiskárnou.
Doručení v rámci České republiky je zpravidla do 2 dnů od odeslání balíčku.
PPL (Výdejní místo) – Doba doručení: 1 – 2 dni
PPL nabízí balíkové a expresní služby v České republice a klade přitom důraz na prvotřídní kvalitu.
- Vyzvednutí zásilky druhý až třetí den na výdejním místě, které si vyberete. Vyzvedávat můžete kdykoli budete chtít po dobu 7 dnů ode dne doručení zásilky na pobočku (v PPL Parcelboxu do 3 dnů). Pokud odešlete objednávku do 11:00 daného dne, objednávku obdržíte již druhý den.
- Více než 6 000 poboček po celé ČR.
- Sledování zásilky online na stránkách dopravce.
- Na možnost vyzvednutí budete upozornění bezplatnou SMS a emailem s heslem.
- Pro vyzvednutí zásilky nepotřebujete občanku. Můžete poslat např. svého blízkého. K vyzvednutí potřebujete jenom heslo, které obdržíte bezplatnou SMS.
- V případě komplikací kontaktujte zákaznický servis PPL na stránce www.ppl.cz/zakaznicky-servis nebo vyplňte formulář zde: www.ppl.cz/kontaktni-formular.
Pokud u sebe nemáte hotovost, můžete dobírku zaplatit platební kartou. Řidiči jsou vybaveni mobilním platebním terminálem a tiskárnou.
Doručení v rámci České republiky je zpravidla do 2 dnů od odeslání balíčku.
DORUČOVÁNÍ NA SLOVENSKO
V případě zájmu o doručení zboží na Slovensko, využijte prosím náš eshop www.zapakuj.sk.