Doprava a dodání

 

    Zasilkovna posta-balik-do-balikovny česká pošta_png ceska posta-balik na postu dpd_png
Osobní odběr
v Praze

Z-point

Česká pošta

Česká pošta

Česká pošta

Doručení na adresu
 Cena ZDARMA 64 ,- 64 ,- 119 ,- 109 ,- 129 ,-
 Dobírka (pokud si zvolíte) --- 40 ,-  40 ,- 40 ,- 40 ,- 40 ,-

 

Vážení zákazníci,

chceme vás ujistit, že náš eshop stále funguje 
i nadále bez omezení a stejně tak doručování balíčků.

Jsme tu pro vás a děláme vše pro to, abychom současnou nestandardní situaci společně zvládli.

S přáním hezkého dne,
Míša a Miňo ze Zapakuj.cz

 

Osobní odběr – ZDARMA

(Platí pouze pro platbu převodem a platbu kartou)

Přestože nemáme kamennou prodejnu, chceme vám co nejvíce vyhovět. Své objednávky si můžete po telefonické domluvě vyzvednout v Praze na adrese: Na klášterním 1428/1, 162 00 Praha 6, mezi 8:00 – 22:00 (i přes víkendy).

Pro dohodnutí konkrétního dne a času nás kontaktujte na tel. čísle: 734 266 587.

 

Kde: Na klášterním 1428/1, 162 00 Praha 6

Kdy: pondělí – neděle, mezi 8:00 – 22:00 (dle domluvy)

Tel.č.: 734 266 587

 

Jak rychle odesíláme balíček

 

Objednávky na dobírku odesíláme do 24 hodin od jejich přijetí. V případě platby převodem až po připsání peněz na náš účet.

Objednání do 8:00: z balíčku se můžete těšit už druhý den. Příklad: Pokud si objednáte balíček v pondělí v 7:30, budete si ho moci vyzvednout v úterý (platí pro platbu na dobírku)

Objednání po 8:00: z balíčku se můžete těšit už za dva dny. Příklad: Pokud si objednáte balíček v pondělí ve 13:00 hod, budete si ho moci vyzvednout ve středu (platí pro platbu na dobírku)

 


Jaké přepravní společnosti vám nabízíme?

 

Zasilkovna 

Zásilkovna.cz

Chceme Vás ujistit, že výdejní místa Zásilkovny aktuálně fungují bez větších omezení. Aktuálně máte na výběr z více než 2 000 výdejních míst, díky čemuž je většina našich zásilek doručována už do druhého dne.

  • Vyzvednutí zásilky druhý den na výdejním místě, které si vyberete. Vyzvedávat můžete kdykoli budete chtít po dobu 7 dnů ode dne doručení zásilky na pobočku. Pokud odešlete objednávku do 8:00 daného dne, objednávku obdržíte již druhý den (platí pro platbu na dobírku)
  • Více než 1700 poboček po celé ČR. Aktuálně už ve všech městech ČR nad 5000 obyvatel
  • Sledování zásilky online na stránkách dopravce
  • Na možnost vyzvednutí budete upozornění bezplatnou SMS a emailem s heslem
  • Pro vyzvednutí zásilky nepotřebujete občanku. Můžete poslat např. svého blízkého. K vyzvednutí potřebujete jenom heslo, které obdržíte bezplatnou SMS
  • Zákaznický servis na telefonu Vás navede na výdejní místo nebo vám pomůže s reklamací na místě. Kontaktujte přímo dopravce na telefonu (+420) 216 216 516 (Po-Pá 08:00 – 18:00 hod.) nebo na e-mailu: info@zasilkovna.cz

 

 


Česká-pošta

Česká pošta – Balík do balíkovny

  • Balík Do balíkovny je cenově nejdostupnější řešení doručení vašeho zboží objednaného na našem e-shopu přes Českou poštu
  • Balík si můžete vyzvednout na 222 specializovaných výdejních místech Balíkovna po celé České republice. Tu svou si vyberete v košíku.
  • Pro vydání balíku stačí sdělit pouze vaše jméno a kód pro vyzvednutí, který obdržíte v SMS/emailu
  • Pohyb balíčku můžete sledovat online na stránkách České pošty v systému Track and Trace
  • Na všech specializovaných přepážkách Balíkovna můžete uhradit dobírku platební kartou
  • Úložní dobu si lze na poště prodloužit ze standardních 7 na 15 dní, a to prostřednictvím odkazu, který bude k dispozici v obdržené SMS/emailu o blížícím se konci úložní doby
  • V případě jakýchkoliv dotazů o doručení nebo změně doručení zásilky, kontaktujte přímo Českou poštu na telefonu: (+420) 840 111 244 nebo na e-mailu: info@cpost.cz

 


Česká-pošta

Česká pošta – Balík do ruky

  • U České pošty se můžete těšit z balíčku už následující pracovní den po odeslání objednávky (platí pro objednávky odeslané do 8:00 placené na dobírku)
  • V den doručení zásilky budete kontaktováni Českou poštou bezplatnou SMS
  • Pohyb balíčku můžete sledovat online na stránkách České pošty v systému Track and Trace
  • Pokud nebudete přepravcem doma zastiženi, ve schránce si najdete papírové oznámení s informací o vyzvednutí
  • Pozor! Pokud si zboží nevyzvednete do 7 kalendářních dnů, je automaticky odesíláno nazpět
  • V případě jakýchkoliv dotazů o doručení nebo změně doručení zásilky, kontaktujte přímo Českou poštu na telefonu: (+420) 840 111 244 nebo na e-mailu: info@cpost.cz

 

 


Česká-pošta

Česká pošta – Balík na poštu

  • U České pošty se můžete těšit z balíčku už následující pracovní den po odeslání objednávky
  • V den doručení zásilky budete kontaktováni Českou poštou bezplatnou SMS
  • Pohyb balíčku můžete sledovat online na stránkách České pošty v systému Track and Trace
  • Pozor! Pokud si zboží nevyzvednete do 7 kalendářních dnů, je automaticky odesíláno nazpět
  • V případě jakýchkoliv dotazů o doručení nebo změně doručení zásilky, kontaktujte přímo Českou poštu na telefonu: (+420) 840 111 244 nebo na e-mailu: info@cpost.cz

 


DPD

DPD – Doručení na adresu

Zvolte si online, kdy vám kurýr balíček přinese

Dopravce DPD funguje bez omezení. Vzhledem k zaváděným opatřením však kurýři nepřijímají hotovost. Zásilky na dobírku tedy lze platit pouze kartou.

  • Při výběru tohoto dopravce se můžete z balíčku těšit do druhého dne od expedice z našeho skladu (platí pro platbu na dobírku)
  • O termínu doručení vás bude dopravce informovat prostřednictvím SMS nebo emailem, podle toho, který kontaktní údaj poskytnete
  • Díky tomu vám kurýr v den doručení upřesní hodinové rozmezí, v rozsahu 2 hodin, kdy dorazí
  • Na stránkách dopravce www.dpdkuryr.cz můžete sledovat zásilku online, můžete změnit termín doručení nebo zvolit osobní odběr v DPD ParcelShopu, aby vám co nejvíce vyhovoval
  • Pokud si vyberete platbu dobírkou, před příchodem kurýra si prosím připravte přesnou částku, kterou máte zaplatit. Dopravce si totiž nikdy nemůže být jistý, zda kurýr nenechal většinu svých drobných u předchozího zákazníka
  • V případě jakýchkoliv dotazů o doručení nebo změně doručení zásilky, kontaktujte přímo dopravce DPD na telefonu: (+420) 225 373 373 nebo na e-mailu: info@dpd.cz
Booking.com